SZERETI, SZERETI FENYŐ A FIÚKAT SZERETI SZERETI, SZERETI FENYŐ A FIÚKAT SZERETI

EZ ITT A KAPUVÁRI BUZIBÁR SÁÁÁ LÁ LÁ LÁLÁLÁLÁ
LÁ LÁ LÁ
FENYŐ BUZI
SÁLÁLÁL LÁ LÁ LÁ
FENYŐ BUZI
http://www.fenyvesbalazs.homo.com


DE BIZTOS, HOGY CSAK Ő???? :O:O



 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrasfika.blog.hu/api/trackback/id/tr641987195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fenyő-All in 2010.05.09. 23:36:11

Gratula, ügyes trükk.
Biztos azért akarod, hogy ilyen dolgok derüljenek ki rólam, mert annyira meg kívántál, mi HomóJocó?????
Amúgy már szerettem volna máskor is megemlíteni e kép kapcsán, hogy azt a figurát, ami Hege kezében van a képen, azt én kaptam, mivel én lettem a tavalyi Honvéd Bajnokság legjobb játékosa. Hege csak henceg vele, hogy ismeri a legendát (engem):-)

Ultras Bali 2010.05.09. 23:38:12

Honnan ismer?
hátulról?:D

UltrasJocó 2010.05.09. 23:39:21

Látod van ennek a képnek jó oldala is legalább most tisztáztad megad, hogy király vagy fociba :D (amihez gratula)
Azt meg, hogy meleg vagy mindenki tudja :D van, hogy töb ezer ember előtt közöljük veled xD

Fenyő-All in 2010.05.09. 23:40:17

@UltrasJocó: Ezzel nem tisztáztad magad...

UltrasJocó 2010.05.09. 23:43:26

Te se, hogy terelted a témát xD
De figyi előtted a lehetőség van rólam egy rakat kép xD Szal hajrá :D
süti beállítások módosítása