Fenyő átállt!!!

Sajnálom Rambó,de életed "kardos" szerelmének a fejét elcsavarta egy olyan nő,aki a rossz nyelvek szerint tőled is sokat nyelt!:D Nem akarok hallani olyanokat,hogy be voltak rúgva,mert ha mindketten be vannak rúgva akkor egyik sem használta ki a másikat és az érzések közösek,mert részegen az ember olyan amilyen lenni akar!Én személy szerint nagyon örülök nekik,mert legalább a békába nem kell erényövet viselnem ha Fenyő is ott van!Bár ha ilyen hamar változik Fenyő "álláspontja" akkor inkább még egy darabig hordom,amíg tuti nem lesz az ügy,és nem hallok ilyeneket,hogy a mi kis újságíró palántánk meleg beállítottságú!

Van még esély Rambó,harcolj érte,mindig van remény!De kiért is kell harcolnod???:D

Egyébként összeillenek!!!Most mondjátok hogy nem?!Két tanult,nagyszájú,sokat látott,hallot "érzett" ember!Kipróbáltak már mindent és végre célba értek!Tudtam én Fenyő,hogy csak véletlen voltak azok a meleg kalandok,de nyugi neki is van púzója,meg élethű segédeszközei szerintem!:D

ÖRÜLJÜNK EGYÜTT NEKIK!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha nem jönne össze,akkor marad a kicsi hobbit,úgyis ő volt az első nagy szerelmed és mindig az az igazi!

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrasfika.blog.hu/api/trackback/id/tr401993699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ultrasrambo 2010.05.11. 22:14:06

nekem ugyan már nem kell , jo lesz nekem a kutya az legalább hüseges

Fenyő-All in 2010.05.11. 22:14:51

Jó lett, fasza. Ezen legalább tudok röhögni. Bár ez a kép elég meredek.

ultrasrambo 2010.05.11. 22:17:00

rossz nyelvek szerint nekem hamarabb volt meg mint Fenyönek legalább ez vigasztal

UltrasJocó 2010.05.12. 11:04:26

De gázok vagytok amúgy xD Homokos hobbit meg homokos homokláda :D
süti beállítások módosítása