Keresünk olyan embereket akik:
-nem isznak
-elviselnek minket
-bírja az akciót és a kiképzést
-az erős vérszívást :-) (ez fontos)
-nem beszari,szóval tökös gyerek kell :-D

(Sajnos nekünk nincs olyan ismerősünk aki nem iszik...) xDD

Mi lenne a feladat?

Semmi komoly csupán megörökíteni egy teljes hétvégi napunkat :-D
Várjuk a jelentkezőket akik vagy kommentbe vagy chaten jelentkezhetnek...
És mi a jutalom?:-D
Otthon elmesélheted, hogy mi mit csinálunk és senki nem fogja elhinni :-D (De neked lesz egy videód róla :-D)

Na Hajrá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrasfika.blog.hu/api/trackback/id/tr372095802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KALCSI 2010.06.22. 10:17:57

Szerinted Jocókám lessz valaki olyan buta és bevállalja ezt a dolgot,remélem igen mert ezt már én is felvetettem egy párszor:D

UltrasJocó 2010.06.23. 17:08:02

Akkor imádkozzunk, hogy jelentkezik valaki xDDD

Ultras Bali 2010.06.23. 18:46:46

Minden buli után kell majd új ember,mert egy nap után mindenki feladja!!! :D

njoy87 2010.06.28. 03:10:16

én vállalnám 1 üveg johnnie walkerért cserébe, amit azon a hétvégén innék meg, jah akkor én is offon lennék, fúúú én se bírnám a hétvégét pia nélkül...mégse vállalom :DDD
süti beállítások módosítása