UltrasJocó 2010.07.06. 13:55

EzMiEz? xDDDD

Üdvözlöm az UltrasFika olvasóit! Két hírt szeretnék közölni :-D
az eggyik hír, hogy minap észrevettem, hogy eggyes emberek koppintják a blogunkat :D
(http://bekafuttyallinfika.blog.hu/) nem linkelem be mert ha rá lehet kattintani akkor csak reklámozom :-P
Namost mivel szerény személyem és mélyen tisztelt kollegám nem türjük a konkurenciát xDDD
Ezért úgy határoztam az ő tudta nélkül :-D Hogy készítek egy kis videót az békafüttyfika készítőiről rajongóiról és olvasóirol :-D:-P Jól hangzik ugye?:-D

Ezért kiirnék egy pályázatot!
mindenki aki tud küldjön képet az olvasókról szerkesztőkről és persze a játékosokról :-D
Enyhítő körülmény, ha valaki saját magáról küld képet :-D És aki sok képet küld másról az is enyhítő körülmény :-D

na most mindenki aztmondja, hogy baszik küldeni magáról képet :-D De most ha én szerzek mindenkiről képet az sokkal súlyosabb mintha más küldi :-D xDD
A képeket a JOCOO88@FREEMAIL.HU ra szeretném megkapni :-D

Hát akkor jó munkát mindenkinek!

Puszi szerk...

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrasfika.blog.hu/api/trackback/id/tr82133362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mhency 2010.07.06. 14:21:54

Köszönjük szépen Jocóka!!! XD

UltrasJocó 2010.07.06. 16:10:02

Igazán nincs mit xDDD

Fenyő-All in 2010.07.07. 01:30:34

@UltrasJocó: Csá Jocó! Szeretném leszögezni, hogy nekem semmi közöm nincs a bekafuttyallinfika.blog.hu-hoz!
Ezt Greg találta ki, hogy Dobos azon élje ki a faszságait. Tehát én mentesülök minden alól, ettől függetlenül ezen az oldalon nyugodtan minden mehet a régiben.

UltrasJocó 2010.07.07. 15:41:16

xDDD
Jólvan Fenyő ne parázz most nemleszel Izraeli kurva xDD Úgy döntöttem, hogy mostanába elég sokat kapod szóval se nő se buzi se kurva és semmilyen ferdehajlamú nem leszel xD
Ígérem újjat találok ki :-D

Moha Mc 2010.07.12. 17:45:32

Hallod Fenyő....Gyenge oltást kaptál XD Lassan én szégyellem magam... :( XDD
süti beállítások módosítása