Eljött a nap mikor kiterigették a szennyesem:-) Igen a képen valóban én vagyok és igen valóban bealszok néha néha :-) De feladatom bármilyen állapotomba késségel teljeseítem lám mikor eltörtem a kezem xD
De én csak a hadászat vezetője vagyok feladatom kevésszer bizonyul hasznosnak de nézzük csak meg a vezetőket!!??














Ezeken a képeken a LMSZ vezetője és vezető helyettese látható erősen illuminált állapotba mikoözbe hol fekszik hol az újját nyalogatja hol pedig ártatlan erdei állatkákat ( S Ü N!!! ) ilyeszget és megzavarja nyughelyén ami akár állatkínzás is lehet? Könyörgöm ilyen vezető kell nekünk?? Én és barátom legalább bealszunk és semmilyen kárt nem csinálunk de ez az ember (<--) Aki állatokat kínoz...
Tudomásomra jutott, hogy a mélyen tisztelt elnök úr most súlyos nyaki fájdalmakkal küszköd (donga a nyaka xD) Javasolnám a minél előbbi betegszabira helyezését xD És új ideiglenes elnököt választani!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrasfika.blog.hu/api/trackback/id/tr581980936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ultras Robi 2010.05.07. 10:38:09

Ha lesz egy kis időm erre még később reagálok:D

Ultras Bali 2010.05.07. 10:40:48

én a saját részem megoldottam robi,téged nem védelek itt!:D

Ultras Bali 2010.05.07. 10:49:17

Jocó én még mindig talpon vagyok!:D
Cumi!!!

UltrasJocó 2010.05.07. 10:52:47

@Ultras Bali: Lesz ez még ígyse xD
Rendben Robi rólad úgyis van még vagy 40 mega provokáló képem xD
süti beállítások módosítása