UltrasJocó 2010.08.17. 13:37

Ez mi ez ? xDDD

Na most, mivel rég volt új bejegyzés így egy igazi keresztrejtvénnyel kezdenék :-D
Nemrégiben a www.ultraseger.blog.hu-n feltünt egy blogbejegyzés :-D Ami megmozgatta a fantáziám :-D Így hát megmutatom nektek is :-D
Szóval a bejegyzés amit láttam:.
Eredeti forrás:.
http://ultraseger.blog.hu/2010/08/01/koreo_kartya


Na most a bejegyzés készítője bizonyos Homburg
alias Doki :-)

Aztán felmerült bennem a drabi érdekes formája...
Nem hasonlít valamire?
Várjatok segítek :-D


És így ??
Ajj olyan hülyék vagytok -.-

na jó megmondom a választ :-D

Azért ezt remélem felismeritek?? xDDDD

Akinek nem esik le a poén annak segítek :-D
Doki nőgyógyász :-D
És ahogy látom vagy azavitte a munkáját és sikerült egy vagina alaku drapit megálmodnia vagy csak szimplán szakmai ártalom, hogy a kis rombuszon kívül semmi mást nem lát :-DxDDD
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrasfika.blog.hu/api/trackback/id/tr682227941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

homburg 2010.08.17. 21:25:02

Most vagy én vagyok szakbarbár, vagy valaki nagyon kanos:))) De Jocó, hogy szüzpuncis képet találtál... Egyébként kedves születésnapi köszöntés volt. Köszi.

UltrasGrEger 2010.08.18. 06:25:21

@homburg: szerintem mindkettő de főleg Jocóka kanos! :DDDDD
Tényleg születésnapod van volt lesz? :D
Erről mi miért nem tudunk :)

UltrasJocó 2010.08.18. 08:09:29

Lehet, hogy van valami abba, hogy kanod vagyok xDD De poénnak szerintem tök jó volt xD Ne mond, hogy nem nevettél rajta??xDD
Szülinapod volt? Ohh Isten éltessen sokáig :-D

homburg 2010.08.27. 22:18:08

@UltrasJocó: Köszi Jocó, köszi Greg. 08.17. Ki vagyok a maccsból. (Izé most mán 33.)
süti beállítások módosítása