Nem tudom mennyien értesültek róla de igen nemrég volt egy tárgyalásom ami arról szólt, hogy lecsuknak-e vagy sem :-D
Nos akik aggódtak azokat megnyugtatom, hogy még egy darabig szabad lábon leszek :-D
Korábban kell felkelni ahoz, hogy Jocókát lecsukják ;-) Aki pedig most édesanyámról és a szar életről beszél, hogy ez a tetü még mindig itt van azokat pedig megnyugtatom, hogy ami késik nem múlik :-DxD


Röviden a tárgyalásról:.
-Bementem, előtte imádkoztam, hogy női bírót kapjak mert hátha a gügyögésem meghatja és felment... Hát így történt :-D Elmondtam neki az életem felét amit ő figyelemmel kisért :-D Nem szólt közbe bőszen bólogatott néha rázta a fejét (ilyenkor elkezdtem jó dolgokat is mondani mielőtt beállít bünözőnek xD)
Elmondtam neki, hogy régen rossz társaságba kerültem, és ezért vagyok ilyen de hozzá tettem, hogy mára már dolgozok és beláttam, hogy ez nemvolt szép dolog! És mostanra becsületes vagyok és, hogy beválalom a bünöm hiszen én követtem el! Ezt persze benyalta mint az mszp, hogy újra ők nyernek választáskor :-D Erre meghatódva a bíró azt mondta, hogy sajnos az ítéletet nem tudja eltörölni mivel már jogerős de tud adni 1 hét haladékot, hogy befizessek 15 rugót és így Hétfőn nem jön értem a jard, hogy becsukjanak (Am 1 hónapot kellett volna ülnöm ami nem lett volna gáz és be is válaltam volna de mondta a bíró, hogy gyöngyösön kéne leülnöm és valószínü, hogy helyhiány miatt közösségi cellát kapnék...aki nemjártas bünözésben ez azt jelenti, hogy egy cellába 10-12 ember van :-D És gyöngyösön ez nem egy jó dolog xDD Kis fehér seggem repedt volna mint a friss dinnye :-D )

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrasfika.blog.hu/api/trackback/id/tr862146385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mhency 2010.07.12. 13:26:49

Tee nőcsábász!! Elcsavartad a bírónő fejét is!! Ejnyee!! :DDDD

Ultras Bali 2010.07.12. 18:58:19

Nem érdekelnek senkit a faszságaid!!!

Ultras Robi 2010.07.12. 23:16:18

ami késik nem múlik ezt a segg repedésre értetted??:D

UltrasJocó 2010.07.13. 14:47:29

Nem hanem arra, hogy lecsuknak xDD

Mi az, hogy faszság?xD Ha nem tetszik húzz innét azt nem kell elolvasni :-D

Ultras Bali 2010.07.13. 18:47:56

Ne duzzogjál!!!
Még egy ilyen visszaszólás és le leszel tiltva!Nem viccelek,kérdezd Greget!!! :D

UltrasJocó 2010.07.14. 07:28:43

Ez mi ez ??? xDDD
Mi az, hogy még egy ilyen visszaszólás?? xDD
Úgylátom rég volt már rólad post csinálva... xDD
süti beállítások módosítása