Immáron hagyománnyá vált az UltrasEgerArcFestés müvészete amit hosszas irodai megbeszélések után bonyolítunk le :-D Eddig két áldozatott szerzett a szemceruza melly egy müvész kezébe csodára képes! Viszont borzasztó dolgokat is lehet vele müvelni :-D
Mivel én indítottam el így előbb utóbb számoltam vele, hogy én is áldozat leszek egyszer :D Nos 3 hét tolódás után megtörtént :-D
Lássuk az eddigi müveket :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 Mein Füher
Mein Róbert
Sieg Heil!!!

xDDDDDDDDDDDDDDD

 Ui:. Még a haja is úgy áll xDDD

 

 





















 












 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrasfika.blog.hu/api/trackback/id/tr732133446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mhency 2010.07.06. 22:17:39

Aranyosan alszol Jocó!!! :D

Ultras Robi 2010.07.07. 09:34:26

Ez már nekem is tetszik :D

UltrasMárkó88 2010.07.07. 14:32:55

Így jár az aki itt elalszik! :D

UltrasJocó 2010.07.07. 15:39:37

xDDD
Köszönöm szépen Heni :-P
Látod Robi ami késik nem múlik xDD

Pöcs89 2010.07.09. 10:47:35

van már még1 áldozatotok :D én (Krusper B.) :D:D szép kis hagyomány :D
süti beállítások módosítása