A bejegyzés trackback címe:

https://ultrasfika.blog.hu/api/trackback/id/tr122237913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

UltrasJocó 2010.08.22. 13:56:24

Pofán fogok baszni valakit...-.-

Fenyő-All in 2010.08.27. 17:31:37

@UltrasJocó: Egyébként ezt meg nem én írta, hanem Bali és Greg Gollam volt a cinkosa!!!
Csak nem merték a saját nevükben felvállalni.
Amikor rákérdeztem Gregre, hogy miért az én nevemen szerepel a post, akkor ő mondta, hogy Balázzsal átírták a felhasználónevét Fenyőre.
Hát, ennyi a story.

UltrasJocó 2010.08.31. 19:17:14

@Fenyő-All in: Akkor te kimaradsz a népírtásból :-)

UltrasGrEger 2010.09.03. 14:01:42

a kis Fenyő be van szarva a bosszútól!!!
nekem semmi közöm a posthoz AMÚGY!
én csak a kommentekben linkeltem! :DDDDD
ja amúgy Jocóka nem nagyon látom a bosszúd többi áldozatát! :D
süti beállítások módosítása